Dřív, než nás budete kontaktovat, projděte si prosím odpovědi na nejčastejší otázky:
Chci reklamovat nebo vrátit tovar:
Kdy dostanu tovar:
24 – 48 hodin – objednávka Vám bude doručena do 48 hodin (v pracovní dny)
Skladem – objednávka Vám bude doručena do 2 – 4 pracovních dní (v pracovní dny a objednávky vytvořeny do 12 hodiny, po 12 hodině +1 den)
Externí sklad : dodání 4 – 5 pracovních dní – standardní doba dodání se pohybujem kolem 4 - 5 pracovních dní, může však byt delší i kratší. Termín nevíme upřesnit, protože závisí na externím skladu.
Je možné urýchlit dobu dodání?
Dobu dodání není možné urychlit, protože objednávky se vybavují v pořadí, v opačném případe by byl narušen zaběhnutý systém a spůsobilo by to meškání jiných objednávek.
Kde najdu fakturu?
Faktura je vždy přibalena na přepravním obalu v okolí štítku od kuriera v průsvitné obálce. Faktura je vždy přibalena, protože se s ní před odesláním páruje štítek i tovar. Pokud ste registrovaný zákazník, fakturu si můžete stáhnout i ze stránky po přihlášení do Vašeho konta.
Pomůže mi řidič přepravce s velkým spotřebičem?
Je nám líto, ale tuto službu nemáme s přepravcem zazmluvněnu, proto to není možné. Přepravce je povinen Vám tovar doručit k prvním uzamykatelným dveřím.
Objednávku jsem vytvořil, ale chci doplnit ješte tovar nebo doplnit dodací adresu:
Všechny změny v objednávkách je potřebné řešit prostřednictvím emailu, kontaktný email LACNENOTEBOOKY@LACNENOTEBOOKY.CZ, upozorňujeme, že v případe změny objednávký může dojít k prodloužení expedice objednávky.
Je možný osobní odběr?
Není v našich možnostech poskytovat osobní odběr, tovar zasíláme přímo ke klientovi domů.
Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz napište nám přes formulář:
- pokud chcete informaci k objednávce uveďte ID objednávky
Na Vaše otázky rádi odpovíme prostřednictvím kontaktního formuláře